1. Перше і найголовніше: бігти звідти, де вам гарантують результат в найкоротші терміни або звучить щось типу «точно підійде, немає сумнівів», «100% не буде алергії» і даються інші гучні обіцянки:

  • на реально працюючі засоби з біологічно активними компонентами завжди можлива індивідуальна реакція;
  • швидкий візуальний ефект в складниках найчастіше дають силікони, мінеральне масло і т.д. - компоненти, нічого доброго ні для здоров'я і краси, ні для навколишнього середовища не несуть;
  • передбачити, наскільки вираженим буде результат конкретно на вас, не може ніхто, адже на стан шкіри і волосся впливає величезна кількість факторів, не тільки косметика!

⠀2. Аналізувати склад: у поважаючого себе майстра або бренду завжди можна запросити / знайти на сайті / на упаковці повний склад по міжнародній номенклатурі INCI, що виключає приховування інгредієнтів. Включати голову: якщо в складі гідрофільного масла - просто суміш масел і ефірів, очевидно, що він неповний. Або якщо там вирази типу «м'який ПАР», «зелений емульгатор», «суміш природних ....» і т.п. - вам недоговорюють! Склад по INCI можна перевірити у величезній кількості онлайн-ресурсів, хоча б той же ecogolik.ru.

3. Важливі фактори - якість сировини, грамотність формул, умови виробництва - з боку споживача оцінити практично неможливо. Однак якщо виробник відкритий і чесний, говорить і показує - беремо на замітку, показник дуже хороший.

4. Звертати увагу на відгуки - саме вони, а не красиві описи, говорять про реальну якість продукту (і сервісу). Тут потрібно зробити застереження: якою б якісною не була косметика, вона обов'язково комусь не підійде, і це нормально! Так само, як комусь не підходять ті чи інші продукти харчування / їх поєднання.

5. Атмосфера. Якщо мова йде про взаємодію з аудиторією в рамках соціальних мереж - остерігайтеся тих, хто поливає брудом колег по цеху, ще й в різких виразах. Кваліфіковані фахівці зайняті удосконаленням своїх знань, умінь і кінцевого продукту, поліпшенням свого сервісу, порівнюють себе тільки з собою і вкладають любов в те, що роблять, а не намагаються здаватися кращими за рахунок очорнення інших.