Нещодавно я натрапила на статистику: косметична промисловість - друга за забрудненням навколишнього середовища після автомобільної.


Звучить дивно, але спробуйте тільки уявити кількість, яка щодня викидаються порожніх баночок з-під шампунів, бальзамів, кремів ...

Я лише утвердилася в своєму бажанні будувати Rosabella інакше, до чого прагну з першого дня життя проекту. Скажу відразу: у нас не все ідеально, ми це не приховуємо. Адже тара повинна бути не тільки екологічною, а й:

  • зберігає вміст в необхідних умовах;безпечною
  • доступною – інакше не буде сталості асортименту.


На даний момент:

  •  Вся упаковка екологічна: вам приїжджає картонна коробка, запакована крафтовим скотчем (справжнім, а не бутафорією: клей 100% натуральний на основі крохмалю, для його активації Іра змащує стрічку вологою губкою); всередині: деревний наповнювач.

Ми свідомо відмовилися від вторинної упаковки - індивідуальних коробочок для кожного засобу, мета яких - доїхати до клієнта, а потім відправитися в сміття. Скляні пляшки загорнуті в рисовий папір.
У найближчому майбутньому наклейки «Крихке» плануємо замінити своїм штампом).

Замовлення до 300 грн пакуємо по принципу доцільності: без коробочки, якщо в складі немає скляних баночок, і без листівки. Відмовитися від листівки можна для замовлення на будь-яку суму - досить вказати це в коментарях.

Тара на 90% - скло, алюміній, крафт-папір. Вся тара підлягає поверненню (пишіть в Директ). За продукції пріоритет: твердим формам, концентратів, насиченим текстурам, які витрачаються як можна довше і дозволяють виключити пластик.

Днями ми перевели перші продукти з фольгованих дой-паків в стильні баночки з матового скла, і вже шукаємо щось подібне для убтанов. У найближчих планах спробувати крапельниці + кришечки для великих версій гідролатов (як на мініатюрах). І це ще не все.