Ми не телефонуємо для підтвердження замовлення. Ви можете оплачувати його одразу після оформлення. Замовлення буде відправлено в термін 1-3 робочі дні після фіксації оплати.

Безкоштовна доставка по Україні до відділення діє від 1500 грн. Кур'єром Нової пошти по Україні - від 3000 грн. Міжнародна доставка на будь-яку суму замовлення сплаується клієнтом. Обов'язково перевіряйте цілісність замовлення в відділенні пошти / при кур'єрі. Детальніше цей пункт і що робити, якщо щось не в порядку, розписані внизу сторінки.


Будь ласка, переконайтеся, що номер телефону, вказаний у карті замовлення - вірний. Для оперативного відстежування відправлень за допомогою ТК "Нова пошта" рекомендуємо встановити офіційний додаток.

Якщо вам потрібна термінова відправка - зв'яжіться, будь ласка, з нами ДО сплати замовлення в Директ Інстаграм @rosabella_ua або поштою info@rosabella.com.ua, щоб ми могли зв'язатися з виробництвом і уточнити, чи це можливо.

Зверніть увагу, що оплата за реквізитами поступає нам протягом доби (через термінал - до 3 діб). Оплата через онлайн-систему сайту (WayForPay) поступає миттєво.

Якщо вам потрібне особливе пакування (велике або корпоративне замовлення, будь-які особисті спеціалізовані побажання) - можлива затримка з відправкою (за відсутності необхідних елементів упаковки на складі). Ви можете уточнити це за контактними даними, наведеними вище.

 

Способи оплати

За реквізитами

100% передоплата на офіційний рахунок з картки будь-якого банку або через термінал. Реквізити прийдуть вам на пошту та в смс після оформлення замовлення (лист та смс-повідомлення автоматичні, тому прийдуть незалежно від обраного способу оплати). Чек/скріншот оплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!

 

Платіжна система WayForPay
Оплата замовлення на сайті банківськими картами Visa, MasterCard через систему WayForPay. Сервіс утримує комісію в розмірі 2,5% (загальну суму до сплати та розмір комисії видно до підтвердження оплати). Надсилати підтвердження оплати не потрібно, замовлення автоматично потрапляє в обробку!

 

Накладений платіж

Можливий при виборі доставки ТК "Нова пошта" з частковою передплатою 100 грн за реквізитами. Звертаємо увагу, що ТК "Нова пошта" бере з клієнта додаткову комісію за перелік грошових коштів: 25 грн+2% від суми переказу. Чек/скріншот передоплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!

 

Готівкою
При самовивозі в Одесі.


Доставка


Нова Пошта (на відділення або кур'єром)
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
Відправлення після повної передплати замовлення або (у разі вибору накладеного платежу) післе передплати у розмірі 100 грн.

 

Укрпошта
Термін і вартість доставки згідно з тарифами Укрпошти.
Відправлення після повної передплати замовлення.

 

Самовивіз у Одесі
Забрати свої замовлення можна за попереднім погодженням з понеділка по п'ятницю, за адресою: вул. Комітетська 14 А, з 10.00 до 18.00. Можлива оплата готівкою при отриманні (вибрати цей спосіб оплати необхідно при оформленні замовлення).


Статус замовлення в особистому кабінеті на сайті


Дізнатися про стан свого замовлення можна за статусом:

 

Новий – усі оформлені замовлення до внесення оплати;

 

В обробці – оплата замовлення зафіксована, ми працюємо над ним;

 

Доставляється – замовлення вже зібране менеджером і незабаром буде передане кур'єру / вже передане і направляється на пошту - незабаром ви отримаєте смс-повідомлення з номером накладної;

 

Доставлене – замовлення в дорозі або вже приїхало на місце вручення (для відстеження прибуття посилки на ваше відділення радимо встановити додаток Нової пошти).

Увага! Усі статуси ми змінюємо вручну, не завжди відразу. Якщо ви оплатили замовлення онлайн на сайті або за реквізитами (і вислали нам підтвердження на пошту – для оплати за номером картки / рахунку це обов'язково!), а статус замовлення не змінився - не турбуйтеся, протягом 1 робочого дня це обов'язково відбудеться!

 

Важливі нюанси при отриманні в Новій Пошті


Будь ласка, не забувайте оглядати посилки у відділенні пошти. Всі наші відправки застраховані на повну вартість. Якщо з вантажем щось не в порядку (комплектація / цілісність), ми пропонуємо 2 варіанти:

  1. Зробити фото / відео, відмовитися від посилки (причину вказати: пошкодження в процесі транспортування), повідомити нам, прикріпивши докази. Ми тут же надішлемо вам повну заміну замовлення і самі будемо розбиратися з перевізником.
  2. Провести огляд і скласти відповідний Акт з оператором. Там ви самі вказуєте суму, в яку оцінюєте збиток (до 100% вартості посилки), забираєте її додому (швидше за все, більша частина в ній придатна для використання). Але в такому випадку ми вже нічого не висилаємо.

Зверніть увагу: забираючи вантаж з пошти, ви погоджуєтеся з його комплектацією/цілісністю/зовнішнім виглядом.