Ми не телефонуємо для підтвердження замовлення. Ви можете оплачувати його одразу після оформлення. Замовлення буде відправлено в термін 1-3 робочі дні після фіксації оплати.
Безкоштовна доставка по Україні до відділення діє від 1500 грн. Кур'єром Нової пошти по Україні - від 3000 грн. Міжнародна доставка на будь-яку суму замовлення сплаується клієнтом. Обов'язково перевіряйте цілісність замовлення в відділенні пошти / при кур'єрі. Детальніше цей пункт і що робити, якщо щось не в порядку, розписані внизу сторінки.
Будь ласка, переконайтеся, що номер телефону, вказаний у карті замовлення - вірний. Для оперативного відстежування відправлень за допомогою ТК "Нова пошта" рекомендуємо встановити офіційний додаток.
Якщо вам потрібна термінова відправка - зв'яжіться, будь ласка, з нами ДО сплати замовлення в Директ Інстаграм @rosabella_ua або поштою info@rosabella.com.ua, щоб ми могли зв'язатися з виробництвом і уточнити, чи це можливо.
Зверніть увагу, що оплата за реквізитами поступає нам протягом доби (через термінал - до 3 діб). Оплата через онлайн-систему сайту (WayForPay) поступає миттєво.
Якщо вам потрібне особливе пакування (велике або корпоративне замовлення, будь-які особисті спеціалізовані побажання) - можлива затримка з відправкою (за відсутності необхідних елементів упаковки на складі). Ви можете уточнити це за контактними даними, наведеними вище.
Способи оплати
За реквізитами
100% передоплата на офіційний рахунок з картки будь-якого банку або через термінал. Реквізити прийдуть вам на пошту та в смс після оформлення замовлення (лист та смс-повідомлення автоматичні, тому прийдуть незалежно від обраного способу оплати). Чек/скріншот оплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!
Платіжна система WayForPay
Оплата замовлення на сайті банківськими картами Visa, MasterCard через систему WayForPay. Сервіс утримує комісію в розмірі 2,5% (загальну суму до сплати та розмір комисії видно до підтвердження оплати). Надсилати підтвердження оплати не потрібно, замовлення автоматично потрапляє в обробку!
Накладений платіж
Можливий при виборі доставки ТК "Нова пошта" з частковою передплатою 100 грн за реквізитами. Звертаємо увагу, що ТК "Нова пошта" бере з клієнта додаткову комісію за перелік грошових коштів: 25 грн+2% від суми переказу. Чек/скріншот передоплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!
Готівкою
При самовивозі в Одесі.
Доставка
Нова Пошта (на відділення або кур'єром)
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
Відправлення після повної передплати замовлення або (у разі вибору накладеного платежу) післе передплати у розмірі 100 грн.
Укрпошта
Термін і вартість доставки згідно з тарифами Укрпошти.
Відправлення після повної передплати замовлення.
Самовивіз у Одесі
Забрати свої замовлення можна за попереднім погодженням з понеділка по п'ятницю, за адресою: вул. Комітетська 14 А, з 10.00 до 18.00. Можлива оплата готівкою при отриманні (вибрати цей спосіб оплати необхідно при оформленні замовлення).
Статус замовлення в особистому кабінеті на сайті
Дізнатися про стан свого замовлення можна за статусом:
Новий – усі оформлені замовлення до внесення оплати;
В обробці – оплата замовлення зафіксована, ми працюємо над ним;
Доставляється – замовлення вже зібране менеджером і незабаром буде передане кур'єру / вже передане і направляється на пошту - незабаром ви отримаєте смс-повідомлення з номером накладної;
Доставлене – замовлення в дорозі або вже приїхало на місце вручення (для відстеження прибуття посилки на ваше відділення радимо встановити додаток Нової пошти).
⠀
Увага! Усі статуси ми змінюємо вручну, не завжди відразу. Якщо ви оплатили замовлення онлайн на сайті або за реквізитами (і вислали нам підтвердження на пошту – для оплати за номером картки / рахунку це обов'язково!), а статус замовлення не змінився - не турбуйтеся, протягом 1 робочого дня це обов'язково відбудеться!
Важливі нюанси при отриманні в Новій Пошті
Будь ласка, не забувайте оглядати посилки у відділенні пошти. Всі наші відправки застраховані на повну вартість. Якщо з вантажем щось не в порядку (комплектація / цілісність), ми пропонуємо 2 варіанти:
- Зробити фото / відео, відмовитися від посилки (причину вказати: пошкодження в процесі транспортування), повідомити нам, прикріпивши докази. Ми тут же надішлемо вам повну заміну замовлення і самі будемо розбиратися з перевізником.
- Провести огляд і скласти відповідний Акт з оператором. Там ви самі вказуєте суму, в яку оцінюєте збиток (до 100% вартості посилки), забираєте її додому (швидше за все, більша частина в ній придатна для використання). Але в такому випадку ми вже нічого не висилаємо.
Зверніть увагу: забираючи вантаж з пошти, ви погоджуєтеся з його комплектацією/цілісністю/зовнішнім виглядом.